Krav til ny søknad ved slitasje og tap av ID-kort i Elektronisk kortsøknad

bodo

ID-kontoret ønsker å presisere at det ved slitasje og tap av ID-kort nå må sendes ny søknad i Elektronisk kortsøknad.

I søknadsskjema velger man henholdsvis «slitasje» eller «tap» i feltet som heter «årsak til kortbestilling».  Med andre ord kan ikke beskjed om slitasje/tap sendes til oss per epost eller telefon heretter. Vi gjør oppmerksom på at ved utleveringssted på andre lokasjoner enn Oslo Lufthavn må det sendes inn nytt bilde. Dette bildet må stå i henhold til dagens bildekrav.

Ved spørsmål, kontakt ID-kontoret: idkontor@osl.no

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s